KAWAN²

Monday, March 21, 2011

Sekadar berkongsi..


Bila berkongsi kisah kehidupan dengan seorang teman ni.. Memang berat telinga mendengar. Apa lagi berat bahu dia yang memikul.

Sedih bila dengar cerita yang mak mertua dia sanggup nak pecah belahkan rumahtangga dia. Mak mentua tuduh dia ni bomohkan anak dia.

(padahal mak mentua dia yang kuat MAK ESAH)

Paling aku tak sanggup dengar, mak mentua dia tuduh anak yang dia ni lahirkan, bukan cucu dia.

"baik jadi macam ko.. single, senang.. "

Nak tutup mulut orang bukannya senang nok..

Hmmm..

7 comments:

i.am.belle said...

mak mertua biasanya mmg ada masalah nak terima menantu perempuan.

buat mcm aku ni. buat selambadork dan sumbat BADAK dalam telinga. lalala...

julliajukogyu.com said...

kawen salah xkawen salah..semua nye salah kat mate orang kat mulut orang..orang suke bising2 sebok kan..tensen!

TiNiE said...

ko yer kan jer..huhuhu

AQisH said...

adehhh seremmm i nokkkk...

Anonymous said...

errr..duk asing2 laa..pastu kalau datang ziarah bawak la jajan2 ke hape ke..bodek sikit..(hehehehehedennilelakihehehetaktauplakmakmentuamarahmarahhehehe)

Anonymous said...

hehehamacmjalanmeruhehehe

pinkiss said...

belle:
yelah baik ikut cara ko. buat dork je kan.

jules:
mulot orang mmg kan.. susah nak ditutups.

tinie:
baiklah. aku yer ye kan saje.

aqish:
seremm kan..

anony:
ok.