KAWAN²

Saturday, January 21, 2012

Masak Dan Makan..

Hey dolls.. (Feeling² Kim Kardashian)

Dah lama rasanya ✗ blog pasal makanan yang aku masak. ✗ bermakna aku ✗ masak. Bukan apa, sejak dua menjak ni aku asik la masak laksa. Sampaikan ada kawan tanya "ko takde benda lain ke nak masak?"

Bukan xde, tapi aku suka sangat makan laksa. Nak beli tapi selalu ✗ puashati. Ada je yang kurang. Lebih baik masak sendiri.. Puashati.

Okey, harini aku nak tunjuk apa yang aku masak untuk lunch. Lagipun aku ada jemput anak sedara aku datang makan. Hmm.. Rindu kat cucu aku Sasha.

Aku masak:
Baby kailan dengan sos tiram.
Sayur campur².
Sup ABC (ayam+kentang+lobak)
Ayam goreng tepung spicy
Ikan gelama goreng. (Ikan ni baru tangkap malam tadi).

Sila la tengok ye.

Tido jap, pastu baru makan.

Eh, bila lagi ada audition Masterchef?

3 comments:

Karbon Kopie said...

kakak, pinggan yg isi ayam goreng tu mcm klasik jek. betul kan? boleh mintak satu tak? siriyes nihhhh.

F A R Y N said...

kalau aku makan kat umah kau,mesti aku nangis..byknya sayurrrrrrr

pinkiss said...

jules: aku kan org jaman klasik² ni dik. ko nak satu ke?

faryn: ko menangis gembira ke sebaliknya?