KAWAN²

Sunday, November 28, 2010

mari muntah..



BILA NAK BELANJA SAYA MAKAN?


secara tiba2.. rasa loya.

sebab soalan tu datangnya dari seorang lelaki.

Bukannya aku kedekut. Aku tak kisah pun belanja lelaki makan.

Lainlah kalau diaorang tu orang yang biasa aku jumpa. Kenalan rapat ke, sedara ke. Kawan2 ke.. Takde hal la nak bayar makan. Tak suruh pun, insyAllah.. kalau 2 3 kali keluar, takkan nak suruh orang bayar kan?

Paham2 la..

Tapi, ni orang yang jarang2 aku jumpa. Malah,boleh dikatakan boleh dikira dengan jari la jumpa diaorang ni. (sila pahamkan di sini.. DIAORANG itu mewakili lebih dari satu individu)

Ini bermaksud, ada ramai lelaki yang suka minta perempuan belanja.

Mungkin diorang ni tak bermaksud nak minta aku belanja.. Mungkin diorang ni gurau2 je.

(MUNGKIN..)

Tapi, at least la kan.. Jaga la nama kau tu sebagai seorang lelaki.

Tak Generous takpe.. Janji Gentle tu ada..

3 comments:

AQisH said...

betul tin setuju..gentle bukan gentel..huhu..

ORENG said...

aku setuju...

kak, bila nak belanja aku makan?aku half perempuan..hahah

pinkiss said...

aqish: u mmg manjang gentel saje kan?

oreng : jadah ko half pompan. meh sini dtg territory aku. sure aku blanje.