KAWAN²

Wednesday, April 6, 2011

Ini bukan entry EMO ye adik²..


Biasanya la kan, kalau benda baik haruslah dikongsi bersama. Benda tak baik kongsi jugak, tapi secara rahsia.

Kan aku ada minum herbalife kan. Alah, aritu aku ada post entry pasal herbalife. Aku ni minum bukan untuk kurus. Kalau aku kata aku minum untuk kurus, ini bermaksud.. aku nak badan aku berbaki tulang saje.

Maksud : aku dah cukup kurus.

Ramai orang beranggapan, herbalife tu untuk kurus. (Anggapan ni boleh diterima pakai)

Benda ni banyak kegunaan. Samada ko nak kurus atau sebaliknya. Cuma cara pengambilan yang membezakan.

Aku ambik benda ni lebih untuk tujuan kesihatan.

Lupakan pasal kegunaan di atas.

Paling aku tak suka la kan.. Bila orang kata..

"Eii.. takutlah nak minum benda² camni. Takut dapat penyakit."

Yang ko dok minum air manis dalam tin selalu tu bukan mengundang penyakit ke?

Apela..

Sekali aku jawab.

"Ko jangan jadi kolot boleh tak?"

Hambik ko sekali..

Malas aku layan orang camni.

7 comments:

VFN said...

meh sini aku nak transfer lelemak kat ko... ahhahaa

TiNiE said...

*LIKE* ;P

julliajukogyu.com said...

like juge

AQisH said...

yg ckp camtu selalu yg kemut jembut tinn..

pinkiss said...

vfn: meh sini. aku sudi terima.

tinie: aku dable like

jules: like juga.

aqish: kan.. eh, jembut tu apa tin?

Anonymous said...

hahahajembutakuhaluslahahahaha ..
bak kate harith iskandar....halussssssss....hahahahamacamjalanmeruhahahahah

Kenari Putih said...

hahaha... ambek bedeshum... mmg la patut pon kan... mmg kolot kot.. wakaka