KAWAN²

Monday, January 20, 2014

2013 & 2014


Assalamualaikum.

Diam tak diam dah nak penghujung bulan Januari. Kejap je rasanya masa berlalu.

Tahun 2013 diakhiri dengan peristiwa kurang menyenangkan. Aku percaya, Allah takkan ambil apa yang kita sayang, tanpa menggantikannya dengan sesuatu yang lebih baik. Insha Allah. Ada hikmah di sebalik sesuatu yang berlaku.

Harap² tahun 2014 membawa lebih kebahagiaan. Insha Allah.

Oh ya. Aku dah mula buat persiapan kahwin. Sedikit sebanyak mengubat kelukaan di hati. Walaupun emosi masih kurang stabil. Alhamdulillah, tunang aku dikurniakan lebih kesabaran berbanding aku. Sabar dengan emosi aku yang kejap ok kejap tak okey. Eh, aku tak gila tau. Mesti korang ingat aku gila.

Peace yo!

Cuti hari Jumaat lepas aku habiskan dengan survey bunga telur, cadar pengantin, set bilik tidur, doorgift. Eh, seronok rupanya tengok² barang kahwin ni kan? Lagi² untuk diri sendiri. Ecewah.

Tapi, satu pun aku tak berkenan. Dari doorgift ke bunga telur. Entahlah, makin tua ni, makin cerewet kot membuat pilihan. Kalau tunang aku senang je jawapan dia. "ikut sayang la. saya okey je". Ha, senang kan? Aku yang susah.

Okeylah, aku nak google apa yang patut. Lainkali, cerita lagi.

Tata.

 


2 comments:

Kenari Putih said...

sayu pulak baca entry ni.. takpa, ni semua dugaan Dia bagi, Dia tahu kita mampu hadapi, jadi dia bagi. cuma kita perlu sabar saja kan sebab lps ni Dia nak bg kat kita yang lebih baik lagi. :)

JUNAIDI said...

Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui MBAH RAWA GUMPALA saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan MBAH RAWA GUMPALA yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti,MBAH RAWA GUMPALA juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penarik silahkan hubungi MBAH RAWA GUMPALA di 085316106111 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya.BUKA BLO DANA GHAIB MBAH RAWA GUMPALA