KAWAN²

Friday, April 23, 2010

Up diri sendiri dulu la beb..

Aku ni cukup menyampah dengan sikap sesetengah orang yang suka dok puji atau banggakan kawan dia. Apa dia dapat eh?

Mungkin kawan tu ada bank in dalam akaun dia tiap² bulan kot.

"eh, ko kasik UPkan nama aku kat orang lain, nanti aku bayor ko tiap bulan, okey?"

Suka la sangat citer kat orang, bangga²kan kawan dia tu.

"Eh, dia ni ada keta ni tau.. laki dia baru belikan."

"Eh, ko tau.. laki dia belikan dia keta dot dot dot tau.. Untung kan dia?"

"Eh, dia nak pergi holiday pegi Landen tau.?"


Apa dia ni dapat eh..

UP la diri tu sendiri beb.. Apada..

Aku? Senang je nak UPkan diri sendiri..

"Eh, korang tau tak.. aku ada FERRARI tau."

Korang tak terkejut kan?

8 comments:

GiGGLe GaL said...

tekejot aku nok..apetah lagik bila aku pon ade..lalalalal..

F A R Y N said...

pelempang mau?

hahaha

si santek manis dr oman said...

aku xterkejot..sbb dah lame tao ko ade ferrari..

AQisH said...

eh..kwn aku plak pandai msk laksa..katanya ari ni nk msk laksa lg :-p

::dazlaila:: said...

kawan aku ade ferari..
waaaaaa

Mohd Fakhrurazi Jamaludin said...

hahaha.nanti kalau 'up' diri sendiri kau akan buat entri pasal dia berlagak pulak.hok hok

BTW,aku selalu nampak Ferrari merah dekat Klang Sentral,kau punya?

(psst...itu Ferrari Dato' Sani.Tokey Sani Ekspress.Single lagi.Pegi la ngorat)

pinkiss said...

giggle;
yezza..

faryn;
tak mau.. tak mau..

si santek;
tau takpe. diam2 udah ye.

aqish;
eh, marilah. jgn lupa bawak adik i tu ye.

dazlaila;
waaa.. saya ada ferrari.

mfj;
ko nampak kat situ, dah tentu2 dato sani yg punya.

fndrocka said...

UP diri sendiri dpn kawan2 lagilah loser..huhu.