KAWAN²

Monday, April 8, 2013

Penyakit M


Penyakit M itu adalah..

MALAS.

Sekarang ni dah malas sangat nak memblog. Gambar2 pegi Umrah pun masih belum transfer lagi. Ada nun kat kamera lagi. Kamera pulak kamera pinjam. Dah dipulangkan kat tuannya.

Jadiknya, tunggu la ye aku nak upload gambar2 tu.

Sejak2 balik ni memang rasa malas tu sangat menebal.

Nak keje MALAS.
Nak masak MALAS.
Nak buat kek MALAS.

Segalanya MALAS.

Satu je rajin..

Ye rajin dating. Hari2 pun takpe. Tengah suka orang kata..

Ye, aku dah jumpa seseorang yang buat aku rasa senang, rasa selesa. Rasa aku jadi diri sendiri bila dengan dia. Yang buat aku ketawa je. Buat aku senyum sorang2. Buat aku marah. Buat aku merajuk.

Tengok ni.


Hahahaa..Gedik tak aku?


2 comments:

FARYN said...

aku dah terbau2 nasi minyak ni :)

TiNiE said...

Kelepak keleponh pak pak pong pong *bunyi kompang