KAWAN²

Tuesday, November 10, 2009

Tanpa cerita..


tuan empunya blog











Hmm.. ni lah buah² hati SAKIT JANTUNG aku..

15 comments:

AQisH said...

yg si sakit jantung tu x bleh blahh berposingg...huhu..

guapunyahal said...

wah..tanah lapang sesuai tu main tembak guli...

TiNiE said...

wei..pic second tu cam peknen pun ado..hikhikhik

Maswani said...

mesti anak2 buah syg giler tu..hehe..

GiGGLe GaL said...

lopek...ekekeke...

somel-somel belaka..

mak sedaranya tu ngape tak pakei santek-santek? tak pe la.. orang klu santek..pakai ape pon nampak santek gak kan..ekekekeke..

alladiin said...

eh..macam pernah nampak lah tmpt tu.. kat mana tu..

Fatt Chin Choy said...

mcm mak budak pun ada

pinkiss said...

aqish:
lu boleh blah, okey? mencik tau u nih..

gua:
ha,meh sini aku tembak ko ngan guli.

tinie:
weh, memang la. kan aku de bgtau ko aritu. lupe ek?

maswani:
ya.. sayang sgt2 tapi selalu kena marah.

gg:
takkan kat rumah nak pakai kebaya pulak?

alladiin:
lokasinya, dibawah pohon2 durian

ftc:
aku memang mak budak p0n.

mrsjukogyu said...

kak...comel owh...tgk same besor jerngan anak2 sedare nyer..muke anak2 sedare mu itu macam nakal jer..huhuhu

pinkiss said...

mrsJ:
ye. mereka mmg nakaaaallll. tapi pangai dorang cumil.

F A R Y N said...

ceh..ada hati nak naik beskal kecik..hahahaa

Ladybezz said...

kepit nok jgn x kepit.. indahnyer... tentu havoc idup ko...ahahahahaha...

i.am.belle said...

sakit jantung aku tgk ko pakai spek pink kaler xD kejadah

pinkiss said...

faryn: dulu kecik² mak aku tak mampu nak belikan daa..

ladybezz: mmg nok! melayan bebudak ni.

belle : heheehe.. sungguh gojes kan?

db cooper said...

wah... de basikal baru..... jom lumbe ngan wa.. ngee