KAWAN²

Tuesday, December 1, 2009

Ape ni?



017-*****10 : hi buat apa tu

aku : sapa pulak ni?

017-*****10 : khairul, kita jumpa kat sunway semalam.

Psstt.. 'semalam' yang dia sebut tu.. aku tengah soping ngan kakak aku kat Bukit Raja. Bila masa tah aku sampai sunway tu. Eiii.. lalu pun tidak.

aku : hahahaha.. bila masa la saya pegi sunway. Lawak..

017-*****10 : Aik sapa ni?

aku : hahahaaa.. taktik ni dah basi la.

017-*****10 : hurm.. ok la. sori mengganggu.

aku : tak jawab pape pun. malas.

Sangat tak suka bila terima sms macam ni. Cari la taktik baru wehhh.. Dah basi la taktik tu. Dah berkulat dah..




10 comments:

LORD ZARA 札拉 said...

hahaha~
tak menjadi la kan?

TiNiE said...

kannn....
tak cyber la mamat khairul tuh...
hahaha

pinkiss said...

zara :
tak jadik langsung.

tinie:
aku rasa dia buta siber la.

F A R Y N said...

lenkali ko ckp je..kalau tak kaya jgn mengorat..hahaah

alladiin said...

yg sebenarnya, wa kesian dgn 017 tu.. mungkin dia berniat lain.. mungkin niat yg baik beb..

pinkiss said...

faryn :
ko memang la..

alladiin :
err.. nanti wa tanya dia, apa niat sebenar. ehehee

Shahrizan Salian said...

Apa taktik mengorat zaman siber?

cik EPAL said...

secret admirer la tuuu :)

mRs.jUkoGYu said...

muekekekkeek...

GiGGLe GaL said...

wahkahkahkahkah... sape kah lelaki yg sangat tak uptodate itew..ekekeke..