KAWAN²

Thursday, February 18, 2010

Haihhh..

Haih..

Intro je dah mengeluh..

Apa taknya.. tayar keta bocor. takkan nak ketawa sukaria..

Ha, tengok..


Percubaan untuk membuka tayar yang bocor.

Tapi.. langsung tak gerak.

Jangan nak tengok bontot tu je..


11 comments:

AQisH said...

nampak mcm terangkat je..tp kaki ngan montot je laa..reti ke x nk tukar tu huhu..

zee said...

salute beb. aku tak boleh nak bukak tayar kereta. wuhuuuuu.

F A R Y N said...

ko mcm terbang..ahhaa

messyremo said...

chisss hakak noniessssss.....

ko kate aku gatal..
aku suke gambar tu sbb ko tak brjaya bukak..ekeke
xde ke org2 yg brhati mulia tolong mase tu kak?

GiGGLe GaL said...

err... ngape ko tak koling aku.. ko kat mane time tu..haihhh... kalau tak da bole da kita joget2 kat situ sbb tak bule bukak tayar..

tadek ke jantan2 gagah yg tolong ko..aihhh.. kejam betul dunia ini..ekekeke lengkali koling la..apadaaa... aku bule bukak tayar.. sme tayar aku ble.. tayar lori.tayar kapakebang..sme bule...

pinkiss said...

Aqish:
mmg saja angkat montot tu.

zee:
hahahaa.. tu propa je tu.

faryn:
cis.. ade ke terbang.

omar:
dah kurang la manusia berhati mulia. lagik2 jantan.. hampeh..
dok tengok2 je ada le.

giggle:
aku de koling kau. tapi msg camni "budak gigil yg anda panggil, sedang makan di TTP"

weh.. jom TTP.

Mohd Fakhrurazi Jamaludin said...

bontot jer yang terangkat.eh jap...sape yang ambk gmbr nie?apsl dia tak tolong pijak sekali?

i.am.belle said...

dah tentu ler tgk bontot dah ko tayang free. hahaha

cian ko. mana si SIMON bila diperlukan. lalala ;p

pinkiss said...

mfj:
yg amik gambar tu adik. dah tentu2 dia taknak tolong.

belle:
simon oh simon.. mana kau?

Maswani said...

huhu..cutting bek cmtu pn xde org nk tlg ke? rugi oo..hehe..

job said...

,徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社