KAWAN²

Wednesday, February 10, 2010

So,, So.. So What ? Pinkiss la..

Tiba-tiba..

Perasaan nak memiliki lappie baru.. membuak2 macam tetek pamela anderson. (ehehehe.. besar gile. aku.. setakat 1/20) ecehh.. nak melucah la tu..

Bukan apa, aku tanam labu manis kat FB .. tapi dah kering. gara2 aku balik awal la ni.

Alasan tu mcm tak masuk akal kan?

Bukan apa.. lappie lama tu anak buah aku punya. Dia dah pindah.

So, yang tinggal.. hanyalah streamyx modem dalam kotak berwarna oren.

Habis tu.. takkan aku nak cucuk modem tu kat henfon.. tak boleh kan?

Taknak la aku untungkan Telekom tu buta2.. Betul tak?

Ala.. malas nak citer panjang..


Ni ha dia.. aku beli ni..


Lappie yg sangat kecik. (bajet pun kecik)

Memula.. rasa nak pulangkan je.. sebab makin lama aku hadap.. makin rasa loya2.. rasa mual2.. rasa pening2..

Sebab : skrin yang amat kecik..

Tapi ada kawan tu kata.. cuba la pupuk kasih sayang perlahan2 kat lappie ni.

Aku pun pupuk..

pupuk..

pupuk..

Yess.. aku dah mula suka..




Ni pulak.. aku baru beli je kat tesco tadi. Tgk, masih ada tanda harga.

Kartun tu bukan penyebabnya ye..

Eiii.. tolonglah..

Tapi, sebab free mousepad. Mouse pad gile mahal skrg ni. Ada ke patut doblas ringgit..

Gila punya kedai.. aku mintak tawar harga.. seposen pun dia tak turunkan. Kedekut..

Doblas ringgit tu..boleh isi minyak keta tau tak?

Ehh.... Kedai tu ke aku yang kedekut eh?




Benda ni takde kena mengena dengan cerita kat atas.

Ada sebab kenapa aku beli ni.

Harini aku de bawak orang BERKETIAK PAHIT TAHAP KEDAUNG naik keta aku.

Huwarrrggghhh! sesak nafas aku menahan kepahitan ketiak dia..

Sila bayangkan.. dari Klang - Bangsar.



kesimpulannya:

- aku suka tgk benda2 ni semua.. SO.. SO.. SO.. PINKISS.. -

10 comments:

AQisH said...

kira betollah lappy u ni ye tin..bknlah pic cilok dr en. google hikhik..yela² i buat² pecaya laaa..

pinkiss said...

ko tak kenal ke lantai rumah aku tu..

adeh..

F A R Y N said...

hahaahaha..bau kedai...kah kah kah

GiGGLe GaL said...

ko ni kan..agaknya kalau lembu kaler pink kat tepi jalan hj manan tu pon ko sanggop kitnep kan..ciskek betul!

guapunyahal said...

mana angpao gua

alladiin said...

wei...lappy tu ada bau ketiak lah... haha...

Mohd Fakhrurazi Jamaludin said...

hahaha.padan la panggil pinkiss.semua pink.

Nashays said...

envy the lappie..lovely pink..lembu pink ade x kat ladang?

abangpit said...

betulnya peminat pink! terbaik!

i.am.belle said...

jeles okeh lappie baru.

tapi apsal mousepad tu giler hodoh. haha. tade gambar lain ke.

mmg ler giler pink ;p