KAWAN²

Friday, July 16, 2010

Boleh sakit jantung aku camni- Part 2

Cewah.. Ada part 2..

Akhirnya budak irfan mengaku yang dia memang KENCING dalam bilik aku.

Walaupun sesi soal jawab/soal siasat dijalankan malam tadi. Namun.. beliau masih tak nak mengaku. Beliau hanya geleng kepala.

Dengan berbekalkan secawan Maggi Cup..

Akhirnya irfan membuat pengakuan.

Aku : irfan.. nak maggi tak?

Irfan : nak.. nak..

Aku : Betul ke irfan kencing dalam bilik umi?

...diam dalam lebih kurang 10 saat..

'IRFAN.. IRFAN.. kencing dalam bilik umi..

Aku : Macamana irfan kencing?

Irfan : Macam ni (sambil menunjukkan cara² beliau kencing)

Aku : Tak senonoh!.. Kenapa irfan dah kencing pastu pegi bilik air cakap nak kencing?

Irfan : Irfan nak cebok (cuci)..

Time ni adik aku menyampuk..

"irfan, bgtau umi.. irfan berlakon je.. irfan propa"

Irfan : umi.. irfan propa berlakon je.


Maggi pun bertukar tangan..

1 comment:

Mohd Fakhrurazi Jamaludin said...

hahaha.pandai Irfan.dah besar boleh jadi lawyer nie.