KAWAN²

Thursday, July 8, 2010

Godek2..

Masih panas..

Baru je aku cek2 list request fren kat fb aku. Sebenarnya.. Lama dah budak ni request. Baru malam ni aku terasa nak accept.

Cepat2 aku accept. Cepat2 aku godek2 isi kandungan fb beliau. Tak banyak status yg beliau post. Mungkin dek kerana kebizian beliau memikul tanggungjawab sebagai pendidik. Dan juga membantu bisnes keluarga usai tugas mendidik setengah hari.

Beliau ni.. Rumah dekat dgn aku je. Tak berapa nak kenal pun. Cuma berbalas senyuman kalau terserempak kat kedai nasi lemak. Itu pun kalau aku rasa nak senyum. Kadang2 buat tak nampak je.

Hmm.. mmg bunyinya agak sombong bukan?

Itulah aku. Aku. Tau? Bukan kamu.

Bila aku tengok gambar2 beliau.. Agak luar biasa. Tak macam photo album orang lain.

Kalau orang lain.. Macam biasa.. gambar family.. kawan2..

Berbeza dengan album beliau. Banyak dimuatkan dengan gambar2 hadiah dari beliau untuk kekasih dan dari kekasih untuk beliau. Itu takpe.. Boleh terima.

Tapi, perlukah nak letak resit pembelian barang tersebut?

Tak baik meriak tau..

Haih..

**Pssstt.. mahal siot..



6 comments:

.ieLah. said...

nak link~!!! hihi

Daisy said...

dasat jgk org begitu..huhu

DramaQueen said...

aiseh...pesal ko tak share link ngan gbs? biar kami menyelidik mereka.. kami kan telus..mcm inspektor haliza tu.. yg komen atas skali tu.. muekekekek

Mohd Fakhrurazi Jamaludin said...

harga percintaan mereka pada resit.hahaha.ok kau jeles kan?hahaha

pinkiss said...

ielah:
nanti aku bagi alamat rumah beliau.

fyza:
mmg dasat.

gg:
byk la ko punya inspector. hahah.. nanti aku kasik link.

mfj:
siot je kata aku jeles.

.ieLah. said...

kak gg perli haku yehhhh..cis