KAWAN²

Monday, December 27, 2010

mula la nak imbas balik..


Sorang anak buah aku dah masuk uitm. Pagi tadi seawal 7 pagi dah bertolak ke Perak. Rasa macam nak ikut antar je.. Tapi kereta abang aku dah takde tempat nak duduk walaupun kereta dia itu adalah ixora. Sila bayangkan.. betapa banyaknya barang yang dibawa.. Bantal guling pun siap dibawaknya sekali. Tah.. nak nangis guling² kot nanti time abang aku gerak balik tinggalkan dia.

Eleh, dulu aku pun sama gak.. Semua barang aku angkut. Tapi, aku tak nangis okey?

Eh.. alah.. mula la ni nak imbas kembali zaman dulu kala.

Dulu time aku gi poli, naik mercedes uollss.. Ha, time tu pakcik aku je yg ada kereta. Mercedes LAMA yang panjang tu.. Kalau langgar pokok, gerenti tak kemek. Aku rasa, jenis tu pun dah pupus. Takde lagi dah.. Eh.. macam 20-30 tahun lepas je bunyiknya kan?

Oh, saya sudah dewasa rupanya.






2 comments:

Nina Juliana said...

kenangan masuk vokey dulu camne lak? past 16 tahun dah rasanya kan kan kan...

jom jenguk aku kat teratak bonda..

http://nur-abdullah.blogspot.com

member lama daaaa..

i.am.belle said...

rindu zaman sgt remaja. ewah :D