KAWAN²

Monday, February 6, 2012

AkuJawa


Hey dolls,

Semalam ada kawan lama, bukan kawan lama.. Lama dah berkawan. Dia datang rumah antar barang. Ole² dari Sabah. Tenkiu so much. Lama dah benda tu tersimpan rapi. Dek kerana kebizian masing², baru semalam sempat nak bertukar tangan. Alhamdulillah, rezeki.

Minta maaf, tiada visual disertakan. Tau je la kan kalau dari sabah, pasti makanan laut dah mutiara. Aww.. aku suka!

Barang ni untuk aku dan kawan aku sorang lagi. Kiranya transit kat rumah aku. Cewah.. macam kapal terbang pulak ada transit². Nanti kawan aku ni datang ambik kat ofis.

Aku pun bbm dia yang barang dah selamat berada di tangan aku. Bila² masa ofis hour boleh singgah ambil.

Ini adalah antara conversation bbm kami.


1.

2.

3.

Adakah faktor senggugut punca masalah aku di atas?

Barangkali juga.


No comments: