KAWAN²

Wednesday, February 1, 2012

Bawang Girl


Hey dolls,

Takde apa nak cerita sangat. Sangat sibuk dengan kerja² opis. Sampai bila pun keje tak abis. Tak keja, duduk rumah pun banyak keje gak kan. So, keje memang tak akan abis. Taknak keje, duduk dalam kubur. Itu pun ada keje. Keje menjawab soalan.

Nak tunjuk je kat korang, budak kecik yang selalu aku rindu. Hari² rasa nak jumpa nak main² dengan dia. Sejak² dia dah reti main², makin best rasa. Henfon dicampak² pun xpe. Janji ko bahagia. Tapi takpe, nenek rela je. Walau hati agak sengsara.

Sekarang dia dah nak cuba² berjalan. Cepat jalan ye Sasha, jangan tiru nenek ni. Lambat sokmo.


-- THE BAWANG GIRL ---

Ada iras rupa Nenek Pinky dia tak?

1 comment: