KAWAN²

Thursday, February 2, 2012

Masalah Yang Selalu Melanda.

Hey dolls,

Aku kan, selalu ada masalah pasal baju. Masalah ni datang mengganggu kalau ada jemputan kenduri kawen.

Masalah aku adalah, aku nak sentiasa pakai baju baru tiap kali pegi majlis. Taknak pakai baju yang sama.

Susah gak kalau suka post gambar kat FB n Blog. Tiap kali pegi majlis, tiap kali tu lah nak post gambar. Sebab tu lah, taknak orang tengok pakai baju yang sama.

Ni aku nak kena attend wedding minggu depan. Dah pening dah ni tak tau nak pakai baju apa.

Satu lagi, aku ni kan.. Kalau suka satu jenis kain tu.. Itu je la yang aku beli. Pastu sama je design aku buat. Cuma lain corak.

Ni dah pikir nak beli lace kaler kelabu. Ye, lace lagi. Ada orang tanya kenapa aku sukaaaa sangat lace. Aku pun tak tau kenapa. Memang suka. Takpe, nanti aku kawin tak pakai lace. Pakai songket. Eh.

Korang ada masalah sama mcm aku tak?

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: