KAWAN²

Wednesday, October 15, 2008

Busan..

Hmm.. hari yang membusankan. Kena buat profile kompeni. Dari smlm aku dok depan pc ni tak bangun2. Eh, bukan buat tapi mengedit. Kunun2nya mcm editor gak la aku nih. Potong tampal gambar. Naik merah dah mata putih aku nih. Bos aku ni mmg. Suka kasik keje last minute. Dah tu bg aku masa 2 hari lak tu. Mana aku nak cari gambar2 yg sewaktu dengannya lagik.. Mana aku nak update blog aku lagik (kekekee).. Ish, complicated sunggoh. Menci pun ada. Eh, tak baik tau cakap menci2 ni. Nanti muka berkerut. Bila berkerut, muka cepat tua pulokk. Takmo ar muka tua ni. Tak chantek.


La ni aku masih tunggu bos aku masuk opis. Kata nak dtg pkl 9 tadi. Tapi sampai skrg ni lom muncul2 lagik. Almaklumlah.. nama pun bos. Nak amik gambar staff2 opis ni nak masuk dlm profile tuh. Aku pun apa lagi, kontrol cun sikit arini. Mekap pun dah naik cair dah ni. Dia lom muncul gak lagi. Adoi.. Tensen gak ni. Perut pun dah lapar ni. Kang aku gi makan, dia dtg pulak. Dia ni mmg. Suka bagi janji palsu. Kalau 10 minit tu maksudnya 30 minit. Kalau 30 minit maksudnya 1 jam. Kekekeee.. Kesimpulannya.. tak baik kutuk bos.. sekian..

No comments: