KAWAN²

Tuesday, October 7, 2008

It's Rainy Again

Hujan lagi.. Smlm drive balik umah hujan. Harini hujan lagi. Huhu.. aku kena hujan time balik dari lunch tadi. Dah habis lencun baju aku arini. Ni gara2 nak makan kat gerai kakak indon tu ler. Dah rindu dgn masakan dia. Aku paling suka chee hun ken (eh, betul ke spelling aku nih) dia. Fuh, yummy! goreng ngan kerang, pastu letak taugeh lebih. Adoiyai.. mmg sedap! Kira2nya masakan stail cina la. Aku mmg suka masakan stail cina. Time tgh mkn tup2 hujan turun. Nak gi mydin lagi. Aku punya shower gel dah abis. Adventure betul perjalanan hidup aku harini. Meredah hujan. Ha!! Nasib baik baju yg aku order aritu dah sampai. Kekeekeee.. Boleh tukar baju baru. Hahaha! Magic tak aku ni?? Pikir punya pikir, tak jadi pulak nak tukar baju. Coz nak pakai baju tu esok. Dah membazir selai baju.. Betul tak? Kesimpulannya, baju baru boleh guna esok.

No comments: