KAWAN²

Friday, October 30, 2009

Namamu terATAS..

Aku rasa la kan.. bukan mak aku je yang sebut camni.

Sabun basuh serbuk = Breeze
Walaupun selalu beli jenama bio zip tak pun

Sabun buku = Fab
Selalu beli brand Harimau Kuat

Ubat gigi = Colgate
Padahal selalu beli Sparkle ataupun Fresh & White

Pencuci pinggan = Axion
Padahal tak penah pun beli jenama Axion. Beli pencuci cecair Zip

Ha, satu²nya yang jenama yang tepat. Iaitu mi segera. Iaitu MAGGI. Jenama lain memang amat jarang beli. Boleh dikatakan tak penah pun. Kalau beli pun.. Mamee in my mug. Eh.. sedap gak tuh. Karang balik beli sebungkus lah..

LAMPU SULUH pulak.. dia akan panggil BATERI. Haih.. mak aku nih..

Ni, paling tak boleh tahan sekali, BATERI dia akan sebut UBAT.

Sila rujuk ayat di bawah:

"Nonie, nanti balik beli ubat jam."

aku balas..

"Klinik mana yang jual ubat untuk jam ye mak?"

dia balas..

"Kena kau nanti kat rumah.."







6 comments:

TiNiE said...

bantai je dia acik...
lawan ckp org tuo..hihihi
cute la mak ko

AQisH said...

hahaha..mommy u mmg kelasss tin..

.ieLah. said...

siap ko noni! ahaha

GiGGLe GaL said...

noni..ubat jam aku pon da abes.. pastu bateri aku tak penah la ade ubat kat umah..bila blackout macam kat tempat dak ielah tu.. haihh...memang parah meraba2 dalam gelap..

NaD said...

hahaha comel mak kamu!

Fatt Chin Choy said...

heheh
rotan dia ni