KAWAN²

Tuesday, August 25, 2009

Macam ni la jadiknya..


Dah posa hari ke 4.

Posa hari pertama dan kedua, cerita dia aku belum buat lagi. Leceh la.. nak transfer gambar. (huk.. entry bergambar.. aku suke..)

Bangun sahur pagi ni pukul 4.30. Kira dah lewat la untuk mak aku. Aku okey je.. Janji bangun sahur. Janji makan nasik. Wajib tau makan nasik. Kalau tak.. ada yg drive balik petang karang.. menuju ke laluan salah.

Bangun agak lewat. Terus capai kemeje belang². Gosok dan capai seluar kaler peach ala² pink.

Ahaaa.. baru aku ingat.

Ada cerita pasal seluar ni. Aku lupa yang zip dia dah rosak. Butang pulak dah tanggal.

Apa aku buat?

Terus gosok. Apa aku kesah? Pakai je lah..

Lagipun kemeja aku panjang.

Lagipun aku drive gi keje.

Lagipun aku parking kat depan pintu opis aku.

Lagipun..

lagipun..

Arrgghhh..

Sampai ofis, aku amik paper klip.. kelipkan je kat tempat butang yang dah tanggal tu.

Kes SELESAI.


Ssshh.. rahsia tau.



13 comments:

EraNaZeErA.. said...

uishhh.. biar betul.. sempoi gila.... hehe... vangga vangga... ada gak yg berani cam akak ni.... heheh

Ladybezz said...

AHAHAHAHA... stepler jer.. senang. tahniah ar creativiti ko dh makin diluar jangkaan.. aku pon kdg2 buat keje terkutuk tu.. sepecialy bila kemeja tu ala2 paras punggung. Nti ada lak yg tersenyum tanpa dipinta.. ngee...

GiGGLe GaL said...

woi woi woi.. ko kan gorjes.. dulik la.. ko pakai ape pon..kan tetap gorjes kan..

bab klip tu..aku setuju.. dulu biasa buat.. wakakakaka tapi tidak skarang lagi!

AQisH said...

klu dah darurat i pon nk try gak ler :-p

pinkiss said...

eranazeera:
aku memang belani punya olang.

ladybezz:
tah la, aku rasa aku makin kreatip la skrg ni.

giggle:
skrang ko de buat, mana aku tau pun kan?

aqish:
tak darurat pon boley try pe..

Hidup KOKA said...

Ko ni noni!

Hidup KOKA said...

Ko ni noni!

Hidup KOKA said...

Ko ni noni!

pinkiss said...

koka:
kenapa ngan aku???

Hidup KOKA said...

NAKAL!!!!

mRs.jUkoGYu said...

sempoi la ko nie kak...lgpon ko xkuar mane2 kan kak?errr...kea ko kuar g makan?ngeh3x

Zeela LaLaLa said...

stapler lagi afdal. hihi. rindu aku tak? lama tak jengok ko.

pinkiss said...

koka:
ko yg ajar aku jadik nakal.

mrsJ:
aku kuar gi jalan² cari pasal je.

zeela:
stapler aku kecik je. suar tu tebal bagai la cik lala.

rindu ko.