KAWAN²

Wednesday, July 18, 2012

Bajet lebih..

YahooNews.

Aku kan, boleh dikatakan tiap pagi lepas masuk office.. Aku baca YahooNews. Aku suka baca. Sebab kebanyakan news tu takde kata suratkhabar. Sebenarnya, aku malas belek suratkhabar. Hahaha..

Okey, apa yang menarik kat sini adalah komen² terhadap news tersebut. Kat ruang bawah tu ada ruang komen. 

Macam² la komen kat situ. Ada positif, ada negatif. 

Kebanyakan komen tersebut berbaur kutukan, kejian, makian. Ha, lagi² kalau pasal kontroversi artis. Ha, news macam ni paling ramai pengutuk tegar. Haih.. Baca sudahlah. Takpayah kutuk bagai hoiii.. Buat menambah dosa ko je. 

Pulak tu, ramai yang trus bajet diri tu ustazah / ustaz. Tu yang paling aku menyampah kat sini. Ye, bajet dengan cara menyindir mengutuk bagai. Macam la ko kenal sangat dengan orang kat news tu. Puiii..! Tak payah nak bajet weeii..

Tapi kan, yang paling kelakar sekali, dorang kat ruang komen ni boleh kutuk mengutuk komen antara satu sama lain. Sampai gaduh pun ada kadang² tu. Dek kerana tak puashati dengan komen orang lain. Bongoks betul.

Hai laaa.. Manusia ni kan, Macam² perangai.. 

No comments: