KAWAN²

Friday, July 6, 2012

Selamat Hari Jumaat.

Bukan sekali dua kali dapat email camni.


Apa ke banyak sangat ke duit dorang ni sampai nak derma kat aku? Merepek bukan? Ko nampak tu Pound tu Pound. Juta pulak tu. Cuba korang convertkan kat duit Malaysia. Berapa jumlahnya?

Ha, lepas korang dah tau jumlahnya.

Email aku kat ---> cikpinky@yahoo.com

Bagitau aku, apa korang nak.

Nanti aku belikan.

Aku nak beli sebijik Lamborghini kaler itam.

Pangggg!! suka sangat verangan.




3 comments:

AQisH said...

kannn..i pon slalu dpt emel camtu..sgt x logik..eh tp ada je org melayan..tu yg ramai kena tipu tuu..nasib kita ni cerdik kann..

Karbon Kopie said...

ko belikan aku petai byk2 dah la kakak. yg pasti tiap minggu tak miss stock selame setahun boleh?

Uncle Lee said...

Hi Pinky, just beware these emails....If I were you I will not open any you don't recognize.....

Ha ha, can see you love that car, huh?
I love the Mercedes SLS AMG.....with the gullwing doors.
You have a nice day, and keep a song in your heart.
Lee.