KAWAN²

Wednesday, July 22, 2009

Marilah berjoget.. berjoget angan tak sudah..

Mungkin aku ni kuat sangat berangan. Mungkin konon.. memang pun.. sah.. memang. Aku lah minah jenin zaman moden.

Angan² aku hari ni:

1. Tinggal kat Mont Kiara

2. Profesion aku adalah lawyer

3. Ada Mitsubishi Lancer


Err.. okey tak? Ada sesapa nak temankan aku berangan² tak?




12 comments:

.ieLah. said...

noni,tumpang lancer ko gi skolah...

GiGGLe GaL said...

Ok..angan2 aku plak..

1) aku dapat blank cheque dari bill gates ... lalu aku isikan nilainya.. 80 juta pound.. bersamaan..kira sendiri la..

2) aku settlekan segala bagai komitmen kewangan, beli kete baru lagi..

3) aku beli umah 4-5 bijik untuk investment dan aku beli 3 bijik bungalow mewah.

wah... kaya kan? aku pon suka berangan...


paaaaaaaaaaaaannnnggggg...

owkey.. aku kembali ke alam realiti.. aku hanya kuli. sekian.

ZARA 札拉 said...

aku mau join!

sebab aku penganggur skang nih~

AQisH said...

apaaa..loyerrr?? bkn majistreettt?? hahaha..

TiNiE said...

ala kat keta tu tuko sikit..
nak mits EVO baruuuu....hehehe

pinkiss said...

ielah :
jom.. aku antar ko gi skool.

giggle :
mari kita sama² sedar diri.

zara :
ko baik tanam buah anggur je.

aqish :
bukan.. bukan.. majistret itu adalah yassin senario.

tinie :
aku nak lancer gak. lalaaa..

Hidup KOKA said...

Aku duk dekat mont kiara..... dekat aje!!!

Zeela LaLaLa said...

aku berangan:

a. nak kurus.
b. jadi model.
c. ada bapakgula.

sekian. terima kasih.

mRs.jUkoGYu said...

aku gak slalu berangan..

berangan nak anak...

sob...sob...sob...;(

www.77yum.com said...

sex免費影片
通博官方
通博在線娛樂
日本a片卡通
成人文學
a漫
星城online
戴子郎的漏洞投資學
21點算牌

www.3wae.com said...

夜未眠成人影城
搏奕
德州撲克遊戲
亂倫俱樂部
影音交友聊天室
免費聊天室交友
a片免費試看
檳榔西施自拍照片
色情影片

a片卡通版免費 said...

正妹性愛片外洩
歐博百家
淘金娛樂城
泰式按摩
油壓舒壓按摩
油壓按摩舒壓泰式SPA
空姐淪為機長洩慾工具
約砲成人交友網站
美容spa