KAWAN²

Wednesday, July 1, 2009

Selamat Hari Lahir


Arini ulang tahun kelahiran ayah aku yang ke:


- 74 TAHUN -


Semoga ayah aku sentiasa sihat dan dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki dan sentiasa dilindungi Allah.

Gambar ayah aku? Takde..

10 comments:

ZARA 札拉 said...

happy birthday utk ayah kamu...

=)

beruah dia ada anak sebaik kamu..

AQisH said...

semoga ayah u sihat selalu yer tin..

CIKPEDOT said...

hepi besday pak cik.. sy kawan ngan anak pakcik dah lame dah. dia ok je.. pakcik jgn risau kalau dia tak ok sy pang!! dia 1x.

Hidup KOKA said...

Selamat Hari Lahir Ayah......
Semoga panjang umur, murah rezeki....

Dari bakal menantu......

Adeh.. adeh... Tini jangan cubit aku!!! Aku gurau aje!!!!

GiGGLe GaL said...

Erm.. epi besday ayah.. eh.. pakcik.. ermm. ayah.. eh.. pakcik.. bila ayah..eh.. pakcik nak share deroyan ayah ehhh..pakcik tu..


moga ayah eh.. pakcik sentiasa sihat, panjang umur dan murah rezeki serta dapat sedekahkan durian ayah..eh.. pakcik tu kepada anakanda..eh silak..kawan anakanda ayah..eh pakcik..


semenjak wabak durian ni, aku pantang betul melawat ke blog ko ni..rasa cam adik beradik je.. wakakakaka..


panggggggggggggg...

ow.. aku baru tersedar diri..

sekian..

mRs.jUkoGYu said...

slamat ari lahir utk pakcik...

i.am.belle said...

74. terkagum aku :}

alladiin said...

kena belikan hadiah tu beb..

Mohd Fakhrurazi Jamaludin said...

Kem salam kat ayah.Semoga panjang umur dalam keberkatan.

TiNiE said...

happy birthday buat ayah kaknonie...
semoga dia diberi kesihatan yg cemerlang sehingga dapat tgk ko naik pelamin...*errkkk lariikkk*