KAWAN²

Friday, July 17, 2009

Orang mengucing.. Aku memonteng..


Awal pulak aku bangun arini. Mungkin sebab malam tadi gi kelab. Ahahaa.. pala otak aku malam jumaat gi kelab.

Arrrrghhh.. malas mula menyerang. Baring jap.. pikir kerja apa yang aku belum langsaikan kat opis. Hmm.. takde (rasanya..)

Inilah dia.. bila malas melanda.. semua pun jadi malas. Tapi kan.. aku tak tarik selimut balik tau. Aku trus bangun, kemas dapur. Kasik clear makanan malam tadi.

Buka peti ais, potong sayur. Masak nasik goreng. Buat teh o, hidangkan sarapan untuk mak bapak aku.

Yelah, tiap hari mak aku masak sarapan. Pastu aku cekik je. Harini.. ada masa camni.. aku buat la pulak sarapan tuk dorang.

Nak buat apa lagi eh.. Hm..

Tak tau nak buat apa ni. Segalanya malas..

Eh.. eh.. nak kuar tghr nanti. Ada lunch date ngan DIA ni..

Korang tu.. buat la keje bebaik eh..

Aku nak zzzz jap. Heaven .. mmg heaven..




11 comments:

TiNiE said...

kihkihkih..tak sabo ooo mau jumpa minah gorjes of da world..hahaha

v said...

Eh ehhh ... bertuah mak bapak die ...

Precious

CIKPEDOT said...

daling, i tak suke tau u sebut2 pasal kucing ni.. berdebau dada baca tajuk daling...

mesti parents daling seharian tersenyum sebab anak buatkan bekfast...

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

hua!!

ku mau jumpa kamu juga!!!

Puan Ninie said...

waaaa selamat titon ya..:)

DramaQueen said...

sejuk perut aku baca title ko tu.. "mengucing" makanya aku perlu ke DBP hari ni nak daftar perkataan tu. suruh mansuhkan "mengular"...

selamat mengucing kpd ko hari ni.. sila mengucing dgn penuh berhati2 iye..

akmaliz@r said...

coti ka...syoknyer dpt tido.....

lavidalabelle said...

lenkali, hr jumaat kalau cuti sila lunch di klcc boleh kita together2 menketedarah okeh.

FARYN said...

ces,ko pi dangdut sorg2!
ahahahahaha

Karbon Kopie said...

owh ko cuti yea kak....rajin tul cuti2 bangun pagi..leh wat menantu neh..;p

ohvee said...

bestnya tido. huwarghhhhhhhhhhhhh