KAWAN²

Monday, September 7, 2009

Ada jawapan tak untuk soalan ni?



Kenapa ada orang suka sangat sakitkan hati orang lain?

Bila hati aku rasa sakit, aku tanya la pendapat kawan aku.


Senang je dia jawab:

"Jangan layan orang mereng.. nanti ko pun ikut mereng.."

Aku taknak mereng..

So, aku tak layan orang mereng.



9 comments:

mRs.jUkoGYu said...

aku kalo sakit ati kan kak...terus malas nak layan da...kang kalo layan aku lak sakitkan ati beliau...

ber_uwang said...

tapi boleh tido mengereng

i.am.belle said...

senyum ceriaaaaaa je. bior org mereng tuh sakit ati.

TiNiE said...

yer, jgn layan fullstop

pinkiss said...

mrsJ:
sebab tu aku malas nak layan. kang, bernanah telinga dia.

ber_uwang:
ye, aku tido mmg mengereng.

belle:
ceria cam astro ceria tu?

tinie:
titik.

::dazlaila:: said...

aku pon sakit ati klu org mereng cube merengkan diri aku..

rs mo cincang.. perapkan dgn lada sulah..n goreng..


hahahah~

GiGGLe GaL said...

noni,
betul la tu wei... jgn ko layankan sgt... nnt ko pun leh jd mereng..

Poyo said...

Pinkiss,
Ko jangan la layan orang mereng, Nanti ko mereng. Pastu aku lak layan ko, so aku pun nanti kemungkinan terjebak jadi mereng sama macam ko (^_^)

Eh! Mereng tu daerah kat negeri mana?
Marang tu aku tahu la kat Terengganu..

pinkiss said...

dazlaila:
batpe nak perap.. Kasik bakar trus.

giggle:
aku mana de layan.. tgk² je.

poyo:
sebab aku taknak ko ikut sama mereng, so aku tak layan orang mereng tu.

Mereng : sempadan daerah Mengong.