KAWAN²

Monday, September 28, 2009

Selamat hari raya..


Bila ada orang tanya bila aku nak hapdet blog aku, baru aku teringat..

Aku ada Blog rupanya..

Aku takde hapdet pasal cerita raya sebab:

- aku tak amik gambar sebab muka aku banyak jerawat.



Raya aku, biasa je. Hari pertama beraya rumah sedara mara.

Habis dah satu hari beraya. Baju pun pakai selai je.

Lagi selai tak guna lagi. Lagi selai lak, kat tempat tailor lagik. Lom potong pun kain tu. Aku tak marah pun. Sebab tailor tu kakak ipar aku. Kalau orang lain.. Sila la hambik 4 bungkus makian dari aku.

Hari seterusnya.. aku duduk je rumah. Masak, makan, tgk tv, zzzz.


Eh.. eh.. tak best la. Dah tak dapat duit raya.

Korang dapat ke?

4 comments:

GiGGLe GaL said...

wei.. Syukur Alhamdulillah..ko dah kembali ke pangkal blog..wakakak.. ingat ko lupa ko ada blog terus..

wei..aku baju raya 7 pasang.. abes pakai 4 je.. lain sme simpan untuk raya aji lak..harap2 muat la lagi..ekekeke..

aku banyak dpt duit raya.. duit raya daniel..wakakak.. memberi pun banyak..smpai kepet poket aku.

AQisH said...

i soh u pakai sabun i u xmo..kan dh jerawattt..larikkk :-p

tin..mggu dpn i dtg raya rmh u yer..nk soh i pakai baju yg mana satu..err..baju raya i pon selai je tin oii..sob sob..

alladiin said...

jerawat??? wah.. best klu nak jumpa lu masa ni..nak tengok perbezaannya.. haha.. sure nnti lu tunduk2 malu...hehe.... wa ada kat sah alam nih..

mRs.jUkoGYu said...

mencik jerawat....palen mencik kalo berjerawat kat idong..ntah pape jer rase..ekekekeke...