KAWAN²

Thursday, November 13, 2008

angan² bukan angau²..

"marilah berjoget, berjoget angan x sudah.. berangan tak salah, asalkan tahu bertempat.." sebahagian dari lirik lagu apa tah tajuknya aku dah lupa pulak.

aku ni makin hari makin kuat berangan. asik² berangan. berangan, berangan, berangan. tapi bukan buah berangan..

ym status aku pun aku letak word angan² je. sampai kengkawan dok pelik and dok buzz nak tau apa yg aku angankan tu. curiousity semakin membuak² nampaknya.

"berangan nak kawin ke?". satu soalan terjahan dari kawan sorang kwn yang dihantar kat ym aku. "kawin tu bukan angan²." inilah jawapan dari aku. sorang lagi tanya, "berangan nak beli keta baru ke?". aku jawab, keta bukan angan², tapi impian.." huk²..

tapi aku tetap dengan angan² aku yg satu ni.

apa dia angan² aku? hmm.. nak tau juga? nanti² la. korang akan tau juga nanti.

kesimpulannya.. berangan bukan kena bayar pun.. sekian..


1 comment:

AQisH said...

ooo..tu lagu angan tak sudah by JayJay ok..