KAWAN²

Wednesday, November 26, 2008

jujur bukan jelujur..

buat kedua kalinya dalam tahun ni aku jujur pada diri aku sendiri. ya, jujur dalam bab makan la, apa lagi. aku dan makan adalah sahabat karib yg tak dapat dipisahkan. tak pernah pun terniat ataupun terdetik dalam hati aku nak berpisah dgn makan.

ya, harini aku berjanji pada diri aku sendiri. aku dah berniat dan berjanji utk makan yee mee kungfu waktu lunch. idea ni dtg time aku membelok kiri kat depan kedai keta Senying Enterprise dan terpandang kereta pujaan hati aku Caldina bucuk² dengan tanda 'BEST BUY'. (bodo betul.. dorang ingat kain pelikat cap gajah?? ke suka² je letak tanda tu!!)


rm4.00 - yummy and value for money

akhirnya aku berjaya untuk tidak menipu diri aku. aku bersikap jujur pada diri sendiri. berjanji dan menepati janji adalah kejayaan terbesar aku hari ni. walaupun byk lagi kejayaan besar telah aku kecapi termasuk tipu cikgu sekolah vokasional dulu. kata sakit nak ke hospital. tapi aku gi shah alam. ikut kawan aku zaza gi umah ziana zain.

kesimpulannya.. bersikap jujur kat semua orang, bukan kat diri sendiri je.. sekian.

1 comment:

AQisH said...

cittt..mkn yee mee buat aku terliur..:p btw ko wat pe gi rmh ziana zain dulu tu..gi beraya ke..