KAWAN²

Thursday, November 27, 2008

nak seribu daya.. tak nak.. ?

aku memang suka menyanyi. tapi aku tak pernah masuk mana² singing contest walaupun dicabar oleh kaduk musuh ketat aku time kat poly dulu. padan muka dia kena buang kolej sebab meniru dalam dewan periksa. yelah, nak masuk camne.. suara mmg langsung x merdu.apa pun lagu yg aku nyanyi, lagu melayu ke, lagu indon ke, lagu omputih ke. suara aku tetap tak sedap. serak pun tidak, basah pun tidak. sengau, memang jauh sekali.

pagi tadi aku terdengar la lagu ni dimainkan kat fly fm. memang dah lama aku cari lagu ni. dengan tak malu aku trus kol tanya apa tajuk lagu ni. fuh.. akhirnya aku berjaya dapat tajuk lagu dgn penyanyi dia skali. yeyyy!!

jom layann..


p/s: skrg ni aku tgh dok menyanyi sambil memblog.

kesimpulannya.. nak seribu daya, taknak memang tak berdaya.. sekian..

1 comment:

AQisH said...

aku first time dgr lagu ni..mmg karatzz sehh..