KAWAN²

Wednesday, November 26, 2008

masalah aku yg paling kritikal..

aku ada organise satu parti ujung minggu ni. aahaa.. bukan parti tupperware, bukan parti buih sabun or parti minum jus anggur sampai mamai. no. no. no.. parti aku ni nama dia parti periuk berjaya atau nama omputihnya pot luck party.. yahoo! ni parti paling aku suka dari parti² yg lain. parti periuk berjaya ni adalah parti di mana semua org yg join kena bawak makanan. tak kira la beli ke, masak sendiri ke. janji bawak makanan. makanan lak, aku tetapkan. tak boleh bwk makanan ringan². kalau setakat kerepek ubi cap mak ngah, jangan join parti ni.

masalah aku skrg adalah.. baju apa yg harus aku sarungkan kat badan aku yg kurus tapi slim ni? ni lah masalah aku yg paling kritikal setiap kali nak attend apa² majlis. tak kira la majlis tu grand ke tak grand. mesti masalah yang sama, masalah baju..


ni antara baju² yg aku sempat try mlm tadi.

masih blm dapat buat pilihan lagi. sebab masih ada lagi yg belom aku try. mgkn sampai ari sabtu malam ahad pun belum tentu aku dpt menyuaipadankan baju² yang ada. aarrrhhh.. ni la yang dinamakan nature of woman.

ada sesapa nak kasik aku idea tak? sila²..

kesimpulannya.. pakai baju kurung lagi senang. takyah susah² nak suai padan.. sekian..

3 comments:

jehan said...

yg mane 1, yg mane 1? dh namenye pot luck party xkn pakai baju kurung. mcm nk gi kenduri la plak.
kesimpulan nye jgn try byk2 baju nnt konfius...pakai aje la baju yg x pernah dipakai lagi dimane2 party pot luck yg pernah nko g...senang kan...

sanibagus said...

Kalu cadar tu buat baju ok tak?

AQisH said...

mlm td aku tgk album lama..ada rupernyer ko bergambar ngan aku masa sec. nite tu..ko pakai ler baju tu ada lagi tak..? dress itam..baju aku tu lak dah lebur tah mana..hik²