KAWAN²

Friday, November 28, 2008

bontot pompuan berkulit cerah..

agak lucah sikit tajuk aku kali ni. tapi aku bukan berniat nak melucah. (sbnrnya.. mmg niat tu ada.. cuma bukan kat sini tempatnya..)

aku cukup menyampah kalau orang suka menunjuk². tak kiralah dengan apa cara sekalipun. tersirat mahupun tersurat. tapi yang aku nampak tadi secara tersurat. ada la sorang kaf lam ya nga ni (kena eja dlm jawi takut² ada yg terasa nanti). taulah dia bawak keta santekk. kejap² parking sana. kejap² parking sini. walhal cuma nak beli kueh wade 3 ketul rm1 je kat gerai tepi tuh. menyampah tul aku tgk. ish.. menci..

ni la bahan yg digunakan untuk menunjuk tuh.. tengok jangan tak tengok.. (patut tak dia menunjuk² sebenarnya??)


satu lagi aku tak suka org suka buat² pandai. padahal bodo. dulu ada sorang ni dok gaduh ngan aku. ada ke dia kata keta audi tu merc olimpic. yelah, lambang audi tu kan mcm logo olympic kata dia. ni bukan buat² pandai, tapi ni lah yg aku namakan bodo macam ikan sepat ronggeng.

kesimpulannya.. aku bawak ferrari, tapi aku tak menunjuk².. sekian..

4 comments:

sanibagus said...

كليڠ : kaf lam ya nga

AQisH said...

hahaha..kelasss..montot dia laaa..

bell said...

mmg patot la menunjuk. cun giler.

mazharalti said...

memang poyo arrr....