KAWAN²

Thursday, November 6, 2008

biar menggaru, jgn mengaruk

tak abis2 nak mengaruk. aku perati sejak awal tahun sampai hujung tahun, mengaruk tak sudah.

bagi la pandangan or kata2 yang bernas. ni tak.. asik2 nak mengaruk. asik2 nak mengaruk. apa yg org cakap semua tak kena. semua kena banned. dia je yg nak duduk kat carta teratas. ish, tak paham aku. kdg2 aku pikir.. saja2 nak bergurau senda ke? or ada masalah lain yg aku x brp nak pastikan? mula2 aku duk diam perati je. makin lama makin mengaruk.

bila kawan2 dah prasan dengan aktiviti mengaruk yg x sudah ni, ada lah yg suarakan isi hati tak brp nak puas hati. bg sikit pendapat supaya menjaga budi bahasa. boleh buat2 x paham. boleh tompang nasihat gak tuh. ish, makin lama aku makin x paham. ish, malas dah aku nak pikir. bak kata nabil yg dah beli mitsubishi lancer kaler silver tu, "lu pikir la sendiri".

kesimpulannya.. mind our words. sekian..

2 comments:

AQisH said...

noni..aku setuju terutama yg part tumpang nasihat sekali tu kan..dah sah² dia yg mulakan dulu huhu..
wat org yg suka mengaruk tu sila tukar hobi menggaru plak ok;-)

pinkiss said...

ha, x pun tukar mengaruk kepada mencarut. lagi bagus. huhuu..