KAWAN²

Tuesday, January 13, 2009

perah.. jgn x perah..

sebenarnya tahun ni ada 2 tag aku dapat. tag pertama dari amal. tapi aku rasa aku nak buat TAG no. 2 ni dulu yang datangnya dari cik la.diva.la.belle.

mari kita mulakan
6 FAKTA HIDUP AKU
noni nickname aku. kat blog org panggil aku pinkiss.
suka sangat berangan.
susah nak serius. tapi bila serius.. orang naik menyampah.
jarang tersenyum. tapi.. tak kenal maka tak cinta.
tak suka orang yang tak tau belas kasihan.
mak bapak aku keturunan jawa. so, aku jawa tok.. tok..

HALA TUJU HIDUP AKU
1.berusaha untuk buangkan sikap negatif dan pemarah.
2.aku berusaha untuk berfikiran lebih positif dan matang.
3.akan ada cafe sendiri
4.aku cuba untuk lebih menghargai keluarga dan persahabatan.
(insyaAllah)

5 PERKARA YANG KAMU TIDAK TAHU TENTANG AKU (dan bakal tahu disini)
1.time aku darjah 1, aku lupa nak bayar kuih kat kantin skool. takut punya pasal.. aku buang duit tu kat pokok bunga depan kelas.
2.dulu aku lebih cenderung mengorat lelaki cina.
3.boleh dikatakan tak makan santan atau kelapa. (tak tau kenapa)
4.kalau tido mesti keliling ada bantal
4.suka belek2 rambut sendiri

dan macam biasa,
nonipinkiss nak TAG mereka-mereka yg belum kena TAG lagi tuh,
dengan ucapan 'perahlah otak, jangan asik nak perah kain baju je..
dan..yang aku rasa nak aku kenakan ialah..

: aqish- lama u tak kena tag
: ijan- sebagai assignment permulaan memblog
: cikpedot-kasik entry u panjang sikit
: elle-boleh ilangkan boring u
: ciknad - apa eh.. apa-apa aje lah.

tarikh tutup : lepas tengok anak bulan dan diperkenankan oleh penyimpan mohor besar.



3 comments:

ab geldofg said...

:)

AQisH said...

oooo..lama lagi due date nyer..tunggu announcement anak bulan lah eh datin hehehe..

NaD said...

tq kerana mengetag. nanti den buat. la ni tgh bz kedemek. muehehe.