KAWAN²

Wednesday, January 7, 2009

cerita ntahapahapantah..

mata ni mengantuk betul la. mcm la malam tadi jadi musang. kalau pun aku jadi musang, aku jadi musang yang tidur siang. malam, pe lagi tidur juga. pastu aku kaler pink. hmm.. musti korang sibuk nak bela aku kan? hua.. hua.. hua.. tapi aku xnak org pompuan bela.. tak best. tak thrill..

tadi ada kawan tu kasik aku listing produk yahudi aka israel setan gondol kepala dongga tuh. banyak tul produk lahanat tu kan. yang selama ni aku dok makan pakai. dan korang pun sama gak kan? alaa.. mengaku je lah. tengok aku ni.. mengaku je.

tapi kan, takkan aku nak buang menda² tu semua? ni dah kira pembaziran namanya. ala.. takat parfume tu.. aku kebas je dari abang aku. bukan aku beli guna duit aku pun. wahahaaa.. ha, yang tu boleh buang je. dah tinggal saki baki je pun. pakai je deodoran. yg ni kena check gak kot² de dlm listing tu gak. nasib baik ketiak aku bersih dari bulu²an. dan bebas dari bau²an.

ye, maggi pun sama gak rupanya. patutlah aritu aku pening, loya..muntah² pas makan maggi. rupanya tu salah satu tanda yang aku kena stop makan maggi. bukan berkhasiat pun. buat kepala otak bebal je. baik aku makan ubi kayu cicah gula melaka.

ni adik aku msg, dia kata dia kena tanda² awal chikungunya. alaa.. aku ni pun dah rasa tak sedap badan gak ni. rasa sengal² je sendi aku. rasa mcam tak berapa nak sihat je. atau.. ye, ni mgkn sebab 'makcik' aku dah sampai. aahh.. aku takmo kena demam chikungunya..

ps - aku tak pasti kenapa entry ni ada pelbagai cerita. ye.. aku nak tidur kejap. lalalaa..


4 comments:

Gee said...

demam kunyah2? uikk bahye tu.. mak sis dah kena! menggigil je. sebulan baru nak baik. Sampai masuk hospital pakar. Bila sis dpt tau kat area mak sis duduk tu dah dkt 10 org kena demam2 mcm tu.. we all komplen kat jabatan kesihatan. Ptg tu berkepol2 asap depa spray merata kampung.

AQisH said...

semoga cepat sembuh tin oiii..ingat jgn mkn maggi lagi tawww...

skrg ni ada kempen utk boikot bkn saja brg israel brg² dr US gak..emm..klu betol² kita bersatu mmg boleh jatuhkan ekonomi diorg yg bangsat iteww..

amal said...

kalo prnah kene demam denggi...cam tu la rasenyer...tp demam chi...lg dangerous katenyer....

ab geldofg said...

:) slmat tdo........salam