KAWAN²

Tuesday, January 6, 2009

ni dia ferrari aku..

setelah mendapat permintaan dari kawan² blogger, dorang nak tgk ferrari aku yang aku dok sibuk gembar gembur selama ni.

dan harini aku dengan rela dan berbesar hati (nak cakap berbesar dada tak boleh, sebab tak brapa nak besar) ya.. memaparkan visual tersebut.



ferrari ni dilahirkan pada 29.11.2004. kira² umur dia 4 tahun 1 bulan lebih sikit. saiz dia sama je sejak dilahirkan. tak membesar dan tak mengecil. kecuali tubuh badan dia agak bercalar dek kena garu dengan sapa tah. kalau ku tau sapa yang garu.. jaga dia! aku akan garuk dia guna jari bulldozer!

p/s: jgn korang nak tanya pulak apa plet number.. kasik aku privasi sikit la weh..

7 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
enjoy-rs said...

your blog is very good.and i think your blog is better than mine.
I look forward very much to you visting my blog. my blog is about nike shoes. for example air max, air shox. air jordan and some kinds of Cheap Air Jordan.
could you give me some suggestion? i would thank you very much.

i.am.belle. said...

hmmm apa kena mengena ferrari ko dgn kasut nike nih... HAHAHA

ferrari kejadah ko.. rupanya ferrari kontot.. tapi kiut jugak.

bell said...

Aku ditipuuu rupenye... huhu

AQisH said...

hahaha...sapa yg tertipu tu angkat kaki kikiki...

tin porche i pon br ada org cium montot sabtu lps kat parking skool adelia..tak taulah mangkuk mana yg tak reti reverse tu..lahan*t tol..

Wai said...

wah.... ferrari merah pink! kalo jumpa kompom kena garu lagi bebanyak!

muahahahaktuih..... <-- ketawa mak setan.

yanizan said...

ferrari ko samer ngn ferrari haku..
tp aku black in color...heheh
itam itu menawannnn.....