KAWAN²

Thursday, January 22, 2009

chikukelangnya..

opis aku takde air. bukan tak bayar bil PUAS.. tapi ada masalah paip pecah kat bandar klang. pihak berwajib kata masalah akan selesai dalam masa satu hari.
dan, menurut dorang..bekalan air akan cuba dibekalkan dengan segera. tu nak utang air dari mana pulak tu? sedut dari sungai klang yang bersih lagi jernih tu.? oh tidak.. bLueekk!! kang aku kena penyakit chikukelangnya pulak..

aku tak sanggup dah... banyak dah klinik hisap darah aku aritu. lebam kat siku ni pun tak surut lagi. belum lagi lebam kat idung aku nih. sampaikan.. siap ada orang kata aku cucuk vitamin C kat muka aku ni ha.. hahaa.. dari aku cucuk vitamin, baik aku cucuk lain. lalalaaa.. aku dah banyak hilang darah. tu tak kira lagi pengeluaran bulanan. aarrrgghhh.. jangan amik darah aku lagi.

dan.. tindakan aku selanjutnya...
1. kurangkan makan
2. kurangkan minum
(untuk mengelakkan diri dari terjerumus ke kancah pertandasan)

dan.. aku akan bawak sebotol air untuk kegunaan persendirian aku. ye.. for private use only. memang agak selfish ye bunyinya.. kadang² kena gunakan juga sikap tuh. lalalalaaa.. (cik beLLe.. aku suka guna word lalalaa ko tuh..buleh kan?)

6 comments:

AQisH said...

adoila tin..brp botol u bwk air nih..bsh bersih² tawww..lalalala..pinjam gak hehe..

cendawanintim said...

nanti balik umah minum air banyak2!

TiNiE said...

aduss...aku ni dah la ari2 mau biyak..kalau kena kat aku adeh...

i.am.belle said...

oh kasihan kamu ye takdak ayaq. hah masa ni lah ko nak jadi selfish kalu tak bila lagilah kan.

takper pakai ler ayat itu, asalkan ko promote blog aku ye pompuan. harus gitu. alalala long li long long long...

kalu tak selfish jangan kawan dengan aku. nanti aku sumpah engkau jd peti ais.

yanizan said...

weh..ko tau tk cmner nk paste layout yg guna winzip code..

Minami said...

kurang makan = kurang S_M_RET....sila isikan tempat kosong berikut.