KAWAN²

Monday, December 15, 2008

apa kes??

apa kena dengan aku ni?
hati rasa tak tenteram je.
malam aku mengigau.
siang aku sasau..

sapa n apa yang aku gilakan ni?(garu² dagu..)
nak kata a, bukan..
nak kata b, pun bukan..
nak kata c, lagi la bukan..
ish.. semua serba tak kena..

adik aku kata aku dah gila.. (dia pun gila jugak)
aku tak gila..
aku masih waras
aku masih siuman
aku masih sedar diri..

adoi.. tolong la aku..
aku tak tau apa kena dengan aku ni..

kesimpulannya.. tolong..tolong..tolong.. sekian..


2 comments:

Wai said...

yes? can i help u...?

AQisH said...

i rasa kes u ni akan tamat bila dah pegi ke atria tu nnt datin oi ehek ehek..:-p