KAWAN²

Friday, December 19, 2008

mari mengarat bersama aku..

i love u.. itu maksudnya saya cintakan awak. tapi, jangan la perasan kalau org ckp i love u kat kita. tu maknanya dia sayang kita, suka kita atau gembira bersama kita. tak semestinya dia cintakan kita. perasan lebih...

pagi tadi aku dengar fly.fm. topik pasal i love u. pastu dorang pasang la carta lagu² cinta. cewahh.. apa lagi, mengarat la aku pepagi. lagi² bila dorang pasang lagu all my life dari kc & jojo. aku lagilah karat kuasa dua. aku mmg suka dengar lagu tu dari dulu. bagi aku lagu tu sweet sangat.. (ni tengah tongkat dagu dengan dua telapak tangan..)

antara lagu² karat yang aku suka. (aku ni agak karat jugak ek..??)

1) all my life
2) l.o.v.e.
3) fall for you
4) from this moment
5) wont go home without you
6) without you
7) ayat-ayat cinta

kesimpulannya.. biar jiwang karat, jangan hati karat. sekian..

1 comment:

AQisH said...

i pon suka lagu kc & jojo tu tauuu tin..my fav giteww;-)