KAWAN²

Thursday, December 4, 2008

paww paling besar..

tawil suka paw aku. dia slalu minta aku 30sen kat basten klang time balik skool utk beli rokok sebatang. tawil bukan orang miskin. tapi dia taklah kaya sgt. dia ugut nak bgtau kat semua orang aku ni ada halkum kalau xnak bagi dia 30sen.

dulu aku duduk asrama. tiap kali nak pegi skool, aku kena lalu kat asrama budak lelaki. satu hari time aku lalu nak pegi skool, aku terdengar suara² sumbing memanggil.. halkum.. halkum.. ni mesti tawil punya keje. aku ingat bila aku bayar dia 30sen kat basten aritu, kes dah tutup. rupanya tidak. babi ko tawil!!

aritu aku jumpa tawil kat steambot. dia tanya aku dah kawin ke belum. aku dengan pantasnya menjawab.. "pesal?? ko nak kawin dgn aku ke?? mintak mahap banyak².. dulu ko beli rokok pun pakai duit aku.." jawapan menghina paling kelass dari aku.

.........................

aku tak suka paww orang. tak main la paww² ni. apa kelass nak paww orang. ada duit sendiri, beli la sendiri. tapi kan.. aku paww mak aku satu je, beli ferrari aku tuh. hahhaaa.. paww paling besar.

kesimpulannya.. ahmad tu cuma driver je. korang ingat ahmad tu tokey pau ke? sekian..

3 comments:

AQisH said...

kikiki...mengepauu gak u yer datin:-p

Anonymous said...

post ni aku buntu ...

cita pasal tawil...last2 kuar cita pasal ahmad....

blank....

sanibagus said...

Khairul Shahril Ngadenan aka Tawil
kalau x silap...