KAWAN²

Wednesday, December 31, 2008

biar betul??

beriani? aa'haa.. i tak makan beriani. sorri.. i makan nasi putih je. nasi kaler², i mmg tak boleh nak telan. im very sorry.

itulah kata² berbaur berlagak dari mulut aku. walaupun aku tak brapa nak berlagak sebenarnya. tapi bab² makan aku mmg agak memilih. ye, aku mmg memilih. nak kata aku eksen, ye aku mmg eksen. baru tau ke?? lantak korang la nak kawan ke tak ngan aku. sukati, aku tak paksa pun.

tapi arini, rekod aku telah pecah. aku telah dengan terpaksa makan beriani untuk lunch. bos aku suruh bawak staff gi makan beriani kat satu kedai kat bukit tinggi. klang terpaksalah aku pegi. ish..apa la rasa beriani agaknya eh.. kalau gi umah org kawin, nasi minyak pun aku tak makan. lagi² la nasi beriani. mmg mintak mahap. aku tak akan makan.

dah sampai kedai tu. aku pun order black pepper chicken briani. alah, takde la pulak arini black pepper chicken tuh. aku pun order chicken masalah briani. makanan pun dihidangkan. hmmm.. sedap gak rupanya nasi briani. apa la aku dari dulu xmo makan. tak leh telan lah.. apa lah.. chait! eksen..


masala chicken briani. sedap gak.. jom aku blanje nak?

skrg ni aku dah rasa mengantuk. sebab tadi aku makan abis licin. rasa mcm tak pecaya je yang aku ni makan briani arini. eh, betul ke ni? or aku still mengigau lagi? jeng.. jeng.. jeng..



3 comments:

bell said...

la ingatkan akak nak kawin.

AQisH said...

kikiki..u dah mabuk beriani ke tin oiii..sdpkan rasa dia bila nak belanja i tin :-D

pinkiss said...

bell - nasib baik ko ingat camtu. bagus gak bell. i like..

aqish - i tak mabuk la.. i mabuk laut je. meh la dtg tmpt i. i blanje u. sila la eh..