KAWAN²

Wednesday, December 10, 2008

Yahoo!

arini aku dapat duit.
ada orang kasik aku duit.
duit rebate roadtax keta.
dia takmo, dia kasik kat aku.

nak buat apa dgn duit ni?
beli kasut?
beli baju?
beli jam?
beli henbeg?
beli rim sukan ferrari aku?

ohh.. baru aku teringat (tiba² teringat konon..)
aku dah lama tak gi kedai buah mangga.
aku dah lama tak gi kedai teka?.
aku dah lama tak gi kedai semangat pasukan.

simpan atau shopping??

kesimpulannya.. gunalah $$ anda dengan waras.. sekian.


2 comments:

+dat!n iLLiani ariFFin+ said...

wat beli double prosperity burger..nyum3!!! lapa la.....

AQisH said...

datin..sapa yg baik sgt bg duit kat u tu..klu tak tau nak wat aper..aper kata kita share jer soping berjemaah :-D