KAWAN²

Wednesday, December 17, 2008

fuhhh.. lega..

aku baru dapat berita yg agak melegakan hati. agak menurunkan tahap kebimbangan dan kerisauan dlm diri aku yg sedang membuak² ni.

sms dari pomen aku berbunyi camni. "awak kena beli batteri ler.." walaupun pendek tapi ia agak melegakan.

aku pun trus kol dia.. "remy.. ni noni ni. ko dgr tak??". remy tak berapa nak dengar. aku ulang lagi.. "noni, ni remy lah.." chait!! aku dah silap nama pulak. tulah, gabra tak tentu pasal. mcm ni lah jadinya. nama sendiri pun dah lupa. kikiikiii.. (aku tak gabra sbnrnya).

ferrari aku cuma mengalami masalah teknikal di bahagian batteri. dulu aku beli batteri kering. tulah, malas nak isi air batteri punya pasal. senang konon. takyah jaga konon. takyah susah² nak topup air konon. at last, tak brapa nak tahan lama. aku pun suruh dia tukarkan dengan batteri yang kena isi ngan air tu.

so, lepas ni aku tak boleh nak malas² lagi. kena rajin check air batteri. tulah, pemalas sangat . padan muka aku sendiri. huaaaarrggghhh..

kesimpulannya.. jangan jadi pemalas. sekian.


1 comment:

AQisH said...

datin..kan betol i ckp..musti penyakit bateri jer..so skrg jgn risau eh..rajin²kan diri anda :-p