KAWAN²

Thursday, December 4, 2008

sesungut...

aku tau ada orang tak suka aku letak gmbr makanan kat blog aku. arrggghhh.. sukati aku nak letak gmbr apa. aku punya blog. aku punya suke.. aku tak kira, aku nak letak gak gambar makanan..

kepada sesapa yg belum makan tu, sila² amik berkat dari visual ni. mana la tau takde idea nak makan apa... so, dpt la idea dari lepas gmbr ni. heheee..

menu lunch aku harini. best woo.. aku mmg enjoy makan.

bunga kobis, baby kailan, sotong sambal dan ayam masak kicap manis.

kesimpulannya.. jangan makan disulami dgn minum air.. sekian..

2 comments:

AQisH said...

nasib baik i dah mkn tawww :-p klu i haruslah ku simbah nasik tu ngan sambal lagi powerss huhu..

@LiYaNNuaR said...

sgt stuju... jgn mkn bsulam air... ti perot boroi... mcm sya... huhuhu