KAWAN²

Friday, December 26, 2008

infinity tu apa huh??

boringnya.. lambat la pulak lagi nak balik. tadi bos aku kol, boleh balik pkl 4.30 katanya.. alih² dia ubah fikiran. adoyai.. tulah salah satu pe'el dia yang aku tak berapa nak berkenan. suka betul ubah fikiran. yang lain pasal dia.. okey jer. pala otak baru je process nak gi soping kat jj. nak beli menda dalaman. tgk, dah terbantut. menci arr..

aku tak brapa nak pasti kenapa aku boring giler arini. mgknkah sebab kebaya aku terlalu ketat? mgkn juga.. aalaaa... susah la nak duduk. kain ni ketat sgt. kat bhgn bontot ni teramatlah ketat. aku ni pun duduk tepaksa naikkan kain ni sikit. so, agak sexy gak la kedudukan aku skrg nih.. awww..

nak buat keje pun malas. semuanya malas. semuanya boring. tiada yang boring melainkan boring belaka.

INFINITY BORING..

sok aku nak gi holiday. nak berehat. nak kasik sikit space kat pala otak aku. selasa baru aku kembali ke dunia blogging ni.

tata.. titi.. tutu.. i lap u all.. mmuuuuaahhhhsss..


2 comments:

AQisH said...

pasti u skrg sdg bergumbira dgn family tu kan dan tak boring lg betoi tak..;-)

TiNiE said...

hai, ni kak nonie Poli PD kan..kalau yer, ingat saya tak??