KAWAN²

Friday, December 5, 2008

hepi beday mak...

harini beday mak aku. heppi beday to you.. heppi beday to you.. eh! mak aku tak suka nyanyi lagu omputih. kena nyanyi dlm bahasa melayu. Allah selamatkan kamu.. Allah selamatkan kamu..

aku dah belikan dia hadiah sejak mgu lepas. belikan dia sandal. mak aku senang je. takyah yang mahal² or branded. janji kasut tu ringan dipakai. senang je kan??

sepatutnya arini aku bangun pagi masak sarapan untuk dia. tapi dah tebalik. mak aku bungkuskan puding sagu n keladi rebus dengan gula merah. (sebenarnya.. mmg hari² pun mak aku bungkus tuk aku.. hahahaa!!) mak aku mmg rajin bungkus sarapan untuk anak² dia.

esok malam baru nak buat small party tuk mak aku. kitorang adik beradik akan gather² bersama sambut beday untuk mak kitorang yg tersayang.

kesimpulannya.. beday aku aritu jatuh time puasa. huhuu.. sekian.

1 comment:

AQisH said...

semoga pjg umur dan sihat selalu aunty yer;-)
amboi u datin kemain promo bekalan nampak..jeles taww :-p