KAWAN²

Friday, December 5, 2008

bila akan berakhir???

aku rasa sapa duduk area klang, port klang, or mana² yang kawasan liputan tau dengan keadaan sesak kat klang skrg nih. tah apa benda la yang dorang dok tengah korek gali tu. aku pun tak berapa nak pasti..

aku benci kesesakan lalulintas. (sbnrnya takde sapa pun yang suka.. ye tak??) untuk perjalanan sejauh 3 kilometer je, pagi tadi aku ambik masa selama 30 minit. what the hell is goin on here!!!! sabar noni, sabar..

aku ingat mgu ni nak kena gi urut kaki belah kanan. lenguh betul kaki ni. hari² sesak. hari² jammed. rasa mcm nak naik helikopter je gi keje. tapi tak tau nak park heli tu kat mana pula..


ni dia visual sempat aku amik sekitar jam 11.30 pagi tadi.

kesimpulannya.. kalau taknak terperangkap dalam jammed, duk umah diam². sekian..

1 comment:

AQisH said...

alahai datin oii..klu klang jem kl aper tah lagii..mggu ni dah dua ari i dtg lambat tin oiii..i peliklah cuti sek. pon jem gak isshh..diorg bwk anak jln² pepagi buter ke eh..