KAWAN²

Wednesday, December 17, 2008

arrgghh.. tension..

pepagi ni aku dah tension. bukan tension yang aku cipta sendiri. tapi tension sebab ferrari aku meragam. time aku cucuk kunci and cuba pulas, takde apa² feedback dari bahagian enjin. bunyi semacam je. treett.. treett..

aarrrhhh.. jangan la timing belt aku putus. mampos!! kena guna duit lagi. harap² cuma masalah teknikal yg kecik je. or batteri dah king kong. aku xde duit nak bayar servis mahal² nih. adoii.. baru hengat nak soping hanbag. (tak sedar diri lagi tuh..)

dahla arini aku kena keje kat opis kl. adooii.. terpaksa la tebalkan muka pinjam ferrari anak buah aku. aku tak suka bawak keta org lain. aku nak ferrari aku. keta orang lain tak besh.. takde chemistry org kata. huhuu..

kengkawan.. aku tengah sedih ni..



2 comments:

AQisH said...

sabar tin sabar..adalah hikmahnyer tu..nak soh ferrari u berehat sebentar drp mengharungi kesesakan giteww;-)

alia said...

hujung2 tahun gini mmg selalu jadi gitu...ader jer lobang nk kuar doit...almaklum la ada yg dapat bonus....

salam perkenalan