KAWAN²

Friday, December 12, 2008

shopping? sikit² je..

smlm cuti. tapi mcm tak berapa nak sihat badan aku. perut macam tegang. kaki macam krem. arrghh.. aku nak kena senggugut. sebelum aku sakit meroyan, baik aku telan pil pembunuh sakit. yeayyy.. sakit tu reverse balik. tak jadi serang aku. ahaaa.. jom shopping!

pas masak, pas makan tghr, aku bersiap nak keluar. ha, nak kasi tau sikit apa aku masak. aku masak pucuk paku dgn betik, sayur meranti, perut lembu macak tocu and ayam goreng. fuh.. best sungg0h makan lauk kampung. sedaapppp!

ajak mak aku gi sacc mall shah alam. nak beli kain nak jahit baju kurung. almaklumlah, raya aritu aku tak beli baju baru. sepasang bos aku beli, sepasang kawan kasik, sepasang lagi sampai sekarang tak siap² lagi tailor tu jahit baju aku.


pilihan kain yang sgt meneningkan kepala.

cantik.. tapi maheiii.. coba pun jadiklah.

yeayy! dpt gak beli sepasang baju.

pastu gi terjah lak jusco bukit raja. window shopping kat situ lak. saja² je.


ahaa.. jom makan eskrimm..

tengok.. best kan??. yummmyyy...

hmm.. at last, aku tak gi pun kedai pokok balak, kedai teka?, kedai semangat pasukan. tak beli pun kasut, tak beli pun baju, tak beli pun rim sukan ferrari.

kesimpulannya..berbelanjalah mengikut keperluan, bukan mengikut nafsu (boleh pecaya ke?) sekian..


2 comments:

pinkiss said...
This comment has been removed by the author.
AQisH said...

waaahh...kemain u skrg ye datin..bergambar sakan ke mana saja anda berada yer hik2